presa de calitate cu jurnalul national, model de business
Asa merge treaba. Nu spune nimeni ca jurnalul nu publica si articole de calitate, dar intre doua din alea trebuie strecurate si o suta de din astea, ca altfel se moare de foame.
Si wall-street a inceput sa mai produca ceva continut, dupa un cincinal de preluari si de revista a presei, dar intre doua materiale autentice trebuie inserate zece preluate.
Pe langa o suta de mii de unici pe bune, trebuie sa mai luam vreo treizeci de mii generati pe naspa, ca sa tinem steagul sus si sa le aratam publicitarilor cata lume ne viziteaza pe noi.
Presa e o mizerie, capitalismul e o mizerie, asa merg afacerile si cine nu face la fel e prost. Tre sa fii prost sa nu furi si tu, o singura data, in tara hotilor.
Cand esti la Roma, poarta-te ca romanii.
PS: cand mai auziti pe cate un agarici ca va vorbeste pe la conferinte despre calitatea industriei, despre model de business, despre cat de rege e continutul, despre cat de misto e sa ai cualiti content, dati-i una peste bot.
Afaceristii romani in online se impart in doua: unii prosti si altii hoti. Bisericutele formate intre agentii si publisheri se ling in interior si se scuipa unele pe altele.
Restul nu exista sau nu conteaza. Iar, in general, cititorii sunt imbecili.